torsdag 29 mars 2012

rik!

Japp, det är jag. Fick precis meddelande om att jag har belönats med 1 500 000 pund! Varför jag belönats med denna generösa summa framkom inte. Jag skulle bara skicka namn och kontonummer till en emailadress så kommer pengarna på kontot sen.

Nåja, jag får väl konstatera att jag inte är rik, utan fattig och sjuk. Så sjuk att jag är sjukskriven dag 3 idag. Har inte varit sjukskriven sedan 2009 och det är lite mot mina principer, men är man sjuk så är man. Dessutom har jag smittat ner skrakan så det är inte riktigt någon som orkar ta hand om mig (eller honom).

Bara motgångar alltså, men ändå känns livet ganska så bra. Våren är här, sommar och sol och nya äventyr väntar. Ska bara vila lite först.. Och fröken Holm, jag ska ta tag i utmärkelsen sen när jag är frisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar