söndag 27 maj 2012

allt möjligt!

Igår var en lång dag, den började redan 06:15 när jag steg upp och tokpluggade det sista innan tenten. Jag tror att det lönade sig, den gick nog vägen.

Sen lunchade jag med Bobo i sommar-Mariehamn, tydligen har sommarvärmen väntat på min semester! Schysst. Sen for vi till sjukhuset och ut på picknick med Pammen, men vi kunde bara sitta ute lite på en timme för solen var så stark.

Efter det brummade vi iväg ut till Lemland för att kontrollera bygget, jag hade ju bara sett vad som hänt på bild innan. Där stod grunden och gassade i solen. På tisdag morgon kommer första huspaketet. Spännande tider!


Bilden är från i början av veckan och det har hänt en del sedan dess, men nu hade jag ingen nyare nära till hands så det får duga med den här tills vidare.

Sen blev det middag och bastu, och så försökte vi se på ESC men somnade nästan i soffan båda två. Vi höll oss vakna tills Loreen var klar och sen var det godnatt.

Imorgon ska jag försöka göra klart de sista fjuttiga uppgifterna jag har i skolan för i år, sen är det bara att ta det lugnt som står på programmet, hur det ska gå till. Men jag misstänker att det inte är så svårt att komma in i det. Jag har förberett mig och fixat en massa böcker att läsa så det ska nog gå bra.

4 kommentarer:

  1. Åh, jag vill också luncha med dig i sommar-Mariehamn. Börjar alltid sakna Åland när det blir sommar. Skulle jag inte vara så förbenat fattig så skulle jag impulsgästa dig nu.

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du kan komma och luncha i sensommar-Mariehamn i stället. Då finns det liksom roligare saker att se på än en tjockis och en husgrund. :)

    SvaraRadera
  3. Jaaa!! Det hoppas jag också att jag ska kunna göra. Senast tidig höst.

    SvaraRadera
  4. Jaaa!! Det hoppas jag också att jag ska kunna göra. Senast tidig höst.

    SvaraRadera