torsdag 14 mars 2013

spenderar-byxorna på idag

Idag har jag varit på synundersökning, ingen större förändring som tur. Så fick jag också beställt nya glasögon, som 30-årspresent till mig själv. Man fick ett par Ray Ban på köpet. Tackar! Hade ändå tänkt köpa ett par i vår så det passade ju bra.
Sedan beställde jag ett matsalsbord plus stolar. De hade bra paketpris på em så jag struntade i hemmafixar idén.
Sen köpte jag mera tak- och väggfärg.

Sen tyckte jag att det fick vara färdigspenderat för i dag.



2 kommentarer:

  1. vilket bord och vilka stolar? och va e dehär för bild på ett par solglasögon?? :D
    Bra spenderat iaf! :D

    SvaraRadera
  2. De har erbjudande på 3 olika grupper, vita bord och 6 stolar. 699 spänn! Hittade dom inte på hemsidan men om du har en gårdagens tidning nära till hands så finns dom där. Vadå, solglasögon? Jag fick ju bara ett fordral! ;) Nä, skoja bara. Det är ett par ljusa pilotisar. Gömmer dom tills det slutat snöa. :)

    SvaraRadera