tisdag 13 augusti 2013

med fast mark under fötterna

Nu är jag på hemmaplan igen, allt har gått bra, både på jobbet och hemma.

Jag gick ut hårt med fyra dagar i café, full båt och fullt ös helt enkelt. Första kvällen tvivlade jag nog på att jag skulle klara 10 dagar till, ryggen och fötterna protesterade. Men sen blev det bara lättare, och sju dagar i parfymen med olika befattningar var riktigt roligt.

Jag trodde inte innan jag fick barn att jag skulle klara av att jobba så länge hemifrån, men faktum är att det gick riktigt bra. Man hann inte tänka så mycket på hemlängtan eftersom det var mycket att stå i, och det var väldigt skönt att låta mammarollen stå i bakgrunden ett tag och "bara" vara Sandra. Jag ska jobba sammanlagt sex dagar till, sedan blir det att förbereda sig för att vår sprillans nya, mycket efterlängtade bebis ska komma in i familjen "på riktigt".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar