torsdag 15 augusti 2013

roddmaskin

Inte riktigt läge för att inhandla nya träningsredskap nu men.. En vän till mig har skaffat en roddmaskin och på något vis har jag tydligen gått och tänkt lite på det, inte aktivt men lite i bakgrunden. Som ett långkok ni vet. En roddmaskin ger ju verkligen hela kroppen bra träning, och skulle vara ett perfekt komplement till löpningen.

För tillfället är det lugnt på träningsfronten, jag var optimistisk och packade ner träningskläderna i jobbväskan, men konstaterade att det räcker att stå och gå 10-12 h/dag när man har en bula på magen som växt i åtta månader redan. Imorgon tänkte jag försöka mig på ett kort och långsamt löppass, för jag har lite abstinens, men sen blir det nog mest promenader misstänker jag.

Men en roddmaskin alltså. Kanske till våren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar