onsdag 11 maj 2011

en underbar dag

Oj vilken bra dag det här har varit.

Började med sovmorgon. Klev upp vid niotiden och fördrev förmiddagen framför datorn och nyhetsmorgon. Sen kom Pammen och hämtade mig och vi for till Gunillas stuga, det var som värsta sommardagen vid sjön! Tur att man varit smart och preparerat sig med solskydd. Vi hade med oss sallad från Svarta Katten, och sen hade Gunilla bakat blåbärspaj till kaffet. Lyx!

Middagen bjöd svärmor på, och det var gott som alltid. På hemvägen for vi och tvättade bilen. Jag tycker att det är jättemysigt att sitta i bilen i biltvätten. Mer pluspoäng på dagen.

Efter det for jag och tränade även om jag inte riktigt hade motivation, inga pluspoäng på dagen, men pluspoäng åt mig. Efteråt kändes det riktigt bra i alla fall. Ett tecken på att man tagit i ordentligt är när man med nöd och näppe får tillbaks vikterna efter träningen. Ett tecken på att man tagit i ordentligt är när man knappt orkar smörja in sig efter duschen. Eller trycka på tangentknapparna. Misstänker att träningsvärken kommer att vara skoningslös i morgon. Men he e såstee. Snart träningsvila en vecka igen, i alla fall vad gäller styrketräning.


Bild från Gunillas stuga. Det var en väldigt vacker plats.

2 kommentarer:

  1. Ja! Så ska de kännas! Ett annat test är att man ser ut som en clown efter att man lagt mascara på för att man skakat så. ;)
    Puss!

    SvaraRadera