onsdag 4 maj 2011

lazy days

Den här dagen har jag inte gjort många knop.

Vaknade klockan 7 när klockan ringde. Som tur var det inte mitt alarm så jag sov vidare tills mannen kom hem på lunch klockan 11:30. Så trött är man efter 13 dagar på sjön.

Åt dunderfrukost, drack kaffe och spelade diamantspel. Gav mannen en hejdå-puss när han återgick till sitt programmerande.

Spelade diamantspel.
Skrev blogg.
Mailade en lärare angående tentdatum.

Spelade zumablitz och mailade med Holmskan.
Duschade.
Spelade diamantspel.
La igång en tvättmaskin.

Spelade diamantspel och zumablitz.
Ringde mannen och beställde pizza tills han kommer hem.

När han kommer hem ska vi äta pizza och sen så kanske jag far på pump ikväll. Försöker övertala mig själv och hittills har det gått ganska bra.

Första lediga dagen är man alltid lite folkskygg och zombielik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar