tisdag 7 augusti 2012

besiktning

Idag har lillskrakan varit till rådgivningen för besiktning. Allt såg bra ut, och han har nu gått upp 39,1 % i vikt sedan födseln. Han skulle lätt vinna i biggest gainer om det fanns en sådan tävling.

Snart är det dax för mig att besiktas, och det skulle verkligen vara kul om man kunde komma igång med träningen igen. Promenerar gör jag dagligen, förutom fusk-veckan när föräldrarna och lillebror var här, men det känns som att det börjar bli dax för mera utmaningar. Jag är riktigt nervös för hur mitt socker ser ut, sockerbelastningstestet närmar sig med stormsteg och de senaste veckorna har jag ätit mer glass och sötsaker än allt annat under min livstid sammanslaget. Första veckan hemma åt vi glass varje dag.

2 kommentarer:

  1. Ja, Hjalmar växer så de knakar. :)

    Jag håller tummarna för att din besiktning går bra! kram!

    SvaraRadera
  2. Tack vännen! He ska nog ga bra säkert! :)

    SvaraRadera