söndag 26 augusti 2012

stylist sökes

Min garderob brukar uppdateras en gång i året, nämligen i samband med tjejmilen. I år blev det ingen tjejmil, men garderoben skulle verkligen behöva uppdateras ändå, speciellt nu när man inte jobbar och går i arbetskläder halva månaden. Men det är så tråkigt att shoppa kläder! Det tyckte jag inte förr, men det tycker jag nu. Jag skulle gärna köpa en massa fina kläder men jag vet ju att jag ändå går i samma bekväma jeans och lösa tröja ändå.

Vad lätt det vore om någon bara begav sig ut på stan och kom hem med några uppsättningar kläder. Men det är väl bara att börja fundera på vad man behöver lagom tills man ska besöka större städer än Mariehamn här inom kort. Vad ska man ha på sig i höst? Som fungerar ända till hösten 2022?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar