måndag 23 september 2013

nästan religiös!

Alltså hur skönt det är att sova! Man blir nästan religiös. Inatt har jag sovit hela natten och inte varit uppe och sprungit en enda gång. Även om klockan ringde 06:00 så var jag ändå mer utvilad än på flera månader. Jag har sovit på soffan och det visade sig vara ett vinnande koncept, både för min och för Hjalmars nattsömn. Det var det där då om vem som bestämmer här i huset, men det är klart att om lillisen tycker att han behöver ha en 1,80 cm säng (delat med pappa då på nåder som ligger och balanserar på kanten) så måste han ju få det.

Idag har jag varit på ultra och konstaterade att det inte är någon pyttebebis i magen. Han är nästan hela kilot större än vad Hjalmar var när han föddes, och det är tre veckor kvar till BF. Så troligen blir det av tidigare än så. Hur har vi inte bestämt, men förhoppningsvis kommer det igång spontant eller i alla fall med bara lite hjälp. Huvudet är redan "halvvägs ute", så förutsättningarna är bra i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar