lördag 5 december 2015

Maten

En lördagkväll i soffan, barnen är nybastade och ser på Barnkanalen efter en heldag hos fammo o faffa. Själv har jag utnyttjat lugnet i stugan och studerat flitigt. På schemat nästa vecka är två tenter och ett tal på finska. Veckan efter är det två tenter till, sen ska det mesta den här hösten vara överstökat.

Maten löd rubriken. Det är fortfarande lchf som gäller, och jag tycker att jag mår bra av den. Riktig mat, inget socker och bra fett.

Jag vet vad jag kan äta, och vad jag hålls mätt på. Äter man bra, så mår man bra, så enkelt är det. (Enkelt är det inte i början, men efter ett tag). Ja, inte vet jag hur tanken var med dom här rubrikerna, men det blir ju några inlägg i alla fall, det är ju huvudsaken.

Trevlig lördagkväll i stugorna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar