fredag 25 december 2015

Skåprensning

Idag har vi rensat bort en hel del, jag började med mitt klädskåp där jag kallt rensade bort det som inte används och det som jag aldrig kommer att använda igen. Dit hör favoritplagg som blivit noppiga, plagg som jag känner mig obekväm i och kläder som är för små. Vågen står stadigt och det får den gärna göra, men kroppen har obönhörligen förändrats efter två graviditeter så det är bara att inse faktum och slänga/ge bort.

Sen fortsatte vi med Alfreds rum/lekrummet, rensade i flyttlådor som stått orörda sedan vi flyttade in. Planerade garderobsinredning och lite annat smått o gott, det kändes pyttelite intressant och roligt med lite planer gällande hemmet igen. Vi har ärligt talat inte varit så motiverade gällande huset på ett bra tag. Jag har till och med lovat på hedersord att inte starta något projekt efter att ha tjatat hela våren och sommaren på att vi skulle få trappan på plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar