söndag 24 februari 2013

sköna söndag

Jag skrev faktiskt ett "trampa-på-tårna"-inlägg innan. Men sen ångrade jag mig. Vad är mitt problem? Nåja, det var en lycklig läsare som fick se inlägget i alla fall.

Det här har varit en riktigt bra dag, maken hade sovmorgon och fick spendera natten och förmiddagen hemma, det tycker vi om, lillskrakan och jag. Sen for vi och handlade mat, det var rätt lugnt i affären på söndagsförmiddagen. Vi tog en eftermiddagstupplur och sen var vi också ute och gick lite i det fina vädret.

Nu blev jag fruktansvärt sugen på kokosbollar, så jag fick göra några helt enkelt. Jag försökte på något slags lchf-recept för ett tag sen, men de blev inte så goda, så nu gjorde jag enligt ett vanligt recept men la i lite mindre havreflingor och sukrin istället för socker. Goda blev dom! Nu gäller det att försöka låta bli att äta upp alla på en gång. Svårare än man kan tro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar