torsdag 7 februari 2013

spännande tider

Alltså som jag konstaterade så är det inte jättespännande inlägg här för tillfället. Det finns flera orsaker till det;

1. Det händer inte så mycket spännande
2. Det händer ändå en del spännande saker som jag inte vill skriva om före det är klappat och klart.
3. Det finns vissa saker som jag gärna skulle vilja skriva om, men jag har blivit så fruktansvärt PK med åren och jag är rädd för att trampa någon på tårna. Konstigt, jag vet.



Darins version av Apan som liknar dig. Jag tycker fortfarande att den är bra. Det är du som väljer vem du är.

3 kommentarer:

  1. Ja den är så sjukt bra. Och Miss Li:s version av Här kommer natten är också HYTERISKT bra.

    SvaraRadera
  2. Du behöver inte vara PK; din blogg = you rule! Rör om i grytan, trampa oss på tårna och såga våra åsikter! Hehe.

    SvaraRadera
  3. 1. Äh då.
    2. Ååh!
    3. Neeej, trampa bara! ;D Jonej, jag förstår, man orkar liksom inte alltid ta diskussionerna och så.

    SvaraRadera