torsdag 14 april 2011

Skurk och bandit

Jag tjuvar en lista till av fröken Holm för att ha som kaffedrickningsunderhållning. Ordgranskaren föreslog metallförpackningsindustri i stället för kaffedrickningsunderhållning, men jag valde att behålla den ursprungliga versionen.

Hur stereotypt är ditt förhållande?

Bor ihop med partner: Ja, jag har flyttat in till honom och har mina möbler o grejer magasinerade hos svärföräldrarna. Det kommer nog att kännas som världens bästa julafton den dag jag plockar upp mina grejer igen.
Vem är bäst på tekniska saker i ditt förhållande?
Det är nog han. Jag har inte tålamod helt enkelt.
Vem är bäst på matlagning?
Mannen är utbildad kock och gör väldigt god mat. Jag är däremot bäst på att diska. Eller i alla fall så är det jag som diskar. Oftast.
Vem lagar vardagsmaten?
Jag har gjort vardagsmaten 3 gånger. Så oftast är det nog han.
Vem lagar lyxmaten?
Det är nog han.
Vem städar?
Båda, men han har mer ordning och städar ofta innan jag kommer hem från jobb. Det tycker jag om.
Vem sköter avloppet?
Vi har inte haft problem med det men det lär nog bli han, eftersom jag får kräkreflexer av att tänka på sånt.
Vem är bäst med bygg?
Det är han.  
Vem är mest mån om att inreda?
Vi är nog båda måna om det. Som tur har vi ganska samma smak och tycker att det är roligt att planera.
Vem har mest kläder?
Han.
Vem tjänar mest?
Jag jobbar och han studerar så det är nog jag. Men på sommaren är det nog han.
Vem ringer mest?
Svårt att säga, vi ringer nog inte så mycket varken han eller jag. Jag ringer mest åt honom eftersom jag ringer när jag kan när jag jobbar.
Vem SMS:ar mest?
Han sms:ar mest, jag tycker att det är jobbigt att messa.
Vem festar mest?
Vi festar väldigt lite båda två.
Parmiddagar?
Intresset finns väl men det har inte blivit av. Kanske sen när man har ett större kök och ett stort matbord.
Vem har svårast för att möta den andras vänner?
Ingen av oss, men han är nog mer social än jag.
Vem tycker bäst om barn?
Vi tycker inte om barn någon av oss. Om det inte är barn till någon man känner, för då är de ju oftast rätt söta.
Din partners intressen?
Fotboll, sport i allmänhet, läsa, se på film o umgås med mig o sina vänner.
Dina intressen?
Läsa, umgås med min man och vänner. Har nog inte så mycket för mig på fritiden, tar det väldigt lugnt när jag inte jobbar eller studerar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar