lördag 30 april 2011

vappen

Jaahas, va har hänt här då? Ingenting.
Har snart jobbat mina 13 dagar för denna gång. Om ni tycker att jag jobbar mer än jag är ledig så kan jag berätta att det är en alldeles korrekt iakttagelse.

Jag har två saker att berätta.

1. Efter att ha varit skeptisk till löpbanet i dagrummet har jag idag provat det och kommit fram till att det nästan är värlens bästa grej. Jag höll på att springa ihjäl mig. Oskojat.

2. Det som däremot ÄR världens bästa grej är min iphone. Tro mig, jag är ingen prylgalning, har klarat mig bra utan prylar som micro och tv under långa perioder, men en iphone kan man tametusan inte leva utan.

4 kommentarer:

  1. Du är världens bästa grej! =)

    SvaraRadera
  2. Bra grejer!! :)
    Har du fixat appen WhatsApp ännu så vi kan chatta?

    SvaraRadera
  3. Du lär ska va hemma. Var dröjer uppdateringen????

    SvaraRadera