torsdag 10 januari 2013

dessa stora beslut.. hjälp!

Nu har jag äntligen bokat tid för klippning, det är verkligen på tiden. En anledning att jag drar ut på det beror på att jag inte vet hur jag vill ha det. Nu har ni en vecka på er att komma med förslag. Som det är nu täcker det just och just öronsnibbarna så längre lär det ju i alla fall inte bli.

Jag funderar lite på att klippa lugg, men har en gammal bild från lågstadiet i huvudet där min lugg satt som fastklistrad i pannan på mig om det inte råkade komma en pytteliten vindpust, för då stod det rakt upp.



Dessa fastnade jag för när jag googlade. 

Idag har jag varit och tagit blodprov för att se hur den nya dieten påverkar min diabetes. Så nu är det bara att vänta på resultatet. Mina armar brukar kunna se groteska ut efter att man försökt pressa dom på blod, men idag varken kändes det eller syntes efteråt. Hur man kan uppskatta yrkesskickliga människor! Jag måste riktigt berömma sjuksyrran och jag tror att hon uppskattde det.

5 kommentarer:

  1. Jag gillar den översta bilden. Hart själv varit lite sugen på att klippa så, men nu sparar ju jag längre.

    SvaraRadera
  2. Alltså jag tänkte också spara längre. För tusende gången bara för att sedan konstatera att jag passar o trivs bättre i kort.. så nu är jag i valet o kvalet. Jag tycker också om första bilden. Som sagt; svåra beslut..!

    SvaraRadera
  3. Jo, laga nån kort, fräsig frisyr. Du passar så bra i kort.

    SvaraRadera
  4. 2:an! Snyggt med lång pannlugg, sen om du inte trivs med pannluggen så kan du ju alltid dra den till sidan!

    SvaraRadera
  5. Jaa, lite så har jag också tänkt men då kanske jag drar den till sidan hela tiden för att det är lättast. Skönt skulle det vara att ta fram rakapparaten men Peter säger nej.

    SvaraRadera