torsdag 24 mars 2011

Dag 01 – Presentera mig själv

Sandra heter jag, och jag misstänker att mina läsare vet vem jag är. Syftet med bloggen är att hålla vänner och bekanta uppdaterade med vad som händer på Åland och/eller först och främst vad som händer i mitt liv. Jag roar mig med att läsa mina vänners bloggar dagligen och har under den tid min egen blogg varit nere faktiskt saknat den.

Jag är nygift och allmänt nöjd med livet, funderar på att köpa tomt och bygga hus och allt som kommer med det, så man kan nästan ana vad bloggen kommer att handla om i framtiden...

Österbottning i grunden, men har hamnat på Åland på grund av jobb och kärlek. Trivs väldigt bra med det. Har studerat etnologi i Åbo och var väldigt lycklig och glad när det var över och gradun var inbunden och klar, men sen tog det bara två år innan jag bestämde mig för att börja studera igen, denna gång på deltid.

Även om det är mycket som händer i mitt liv är jag fenomenal på konsten att göra ingenting, något som passar mitt jobb utmärkt, eftersom jag är ledig en vecka i stöten när jag väl är ledig.

Det var det.

2 kommentarer:

  1. Va fan jag kommenterade ju just, men nu syns det inte. Nåja jag skrevi iallafall nått i stil med: JAAAAAAAAA!!!! FAN VAD BRA ATT DU HAR BÖRJAT BLOGGA!!!!!!

    SvaraRadera