tisdag 29 mars 2011

presentkort

En bra gåva som är rolig att få är presentkort. Jag ska alldeles strax iväg och utnyttja ett presentkort jag fått av mina svärföräldrar i julklapp, nämligen en massage, 50 minuter med aromatiska oljor. Lyxlirare man är alltså!

Ovannämnda svärföräldrar gav mig ett presentkort till sportcenter i födelsedagspresent också, vilket jag använde för att köpa ett par spinning-skor. Tyvärr kan inte min spinningkompanjon Pammen komma med mig och visa hur man ska sätta fast dom och ta loss dom nu när hon är sjuk, så vi får se om jag vågar mig till Träningsverket med mina nya skor. Är mest rädd för att inte komma loss, och sitta där ensam i mörkret sen och ropa hallå? bara för att få mitt eget eko till svar.

4 kommentarer:

  1. Verkligen bra presenter. Jag önskar mig också så snälla svärföräldrar :) För min nacke skulle verkligen behöva få sig en omgång massage nu!!

    SvaraRadera
  2. Ja, men det är ju ett tag tills du fyller år ännu. Du får önska av påskhäran!

    SvaraRadera
  3. Hahaha, va roligt de sku va om du int sku kom bort från cykeln:) Nå, ja skoja! De e int så svårt. Vrider foten åt utsidan så lossnar dom nog! Lycka till. Hoppas ja kan komma så småningom, kram!

    SvaraRadera
  4. Hehe... :) Ja det låter ju inte så svårt men jag är ändå lite skeptisk. Jag hoppas också att du kan börja komma o cykla småningom! kram!

    SvaraRadera