onsdag 30 mars 2011

ny frisyr och time to go

Idag har jag klippt mig, och denna gång förklarade jag extra noga för frisören att när jag säger "kort" så menar jag kort, och inte "bara topparna". Jag nämnde ord som "rakapparat" och "snaggat", och hon fattade direkt. Naturligtvis. Som jag redan gissat på namnet när jag bokade så hörde man en viss pampesisk brytning i uttalet. Som hemma.

Detta är resultatet;






Hon rakade sidorna men jag blev ovän med kameran så det här är den enda bilden jag bjussar på. Enda sättet jag kunde ta foto utan blixt var att välja inställningen "candle lights". Ja man är ju ett tekniskt geni. Mastermind.

Ikväll ska jag iväg på jobb, IGEN! Fast jag inte alls hunnit göra allt jag skulle under ledigheten. Nåja, det är bara att gilla läget. Det brukar kännas bra när man väl är ombord, och sen är det plötsligt dax att ställa sig iväg hem igen. En superbra grej med detta pass är att fröken Antell kommer ombord till helgen! Hon har rest runt i Australien och det är jättelänge sen jag har sett henne. Äntligen säger jag bara. Äntligen är Sarah hemma igen.

4 kommentarer:

  1. Frisyren blev jättefin älskling!!! =)

    SvaraRadera
  2. Jepp! håller med! :) Men du är alltid döläcker i kortkort! :D

    SvaraRadera
  3. Supersnyggt! Jag blir riktigt sugen själv!

    SvaraRadera